نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2223
-
الف
+

دلیل کم کاری «پلیس جوان» در سینماها

«شهاب حسینی» بعد از کسب جایز معتبر نخل طلای کن از سینماها فاصله گرفت.

«شهاب حسینی» بازیگر مطرح سینما، تیاتر و تلویزیون ایران نزدیک به چهار سال است که بعد از نمایش فلم «فروشنده» از عرصه سینما فاصله گرفته است.

به گزارش آی فیلم 2 ، «شهاب حسینی» بازیگر مطرح سینما، تیاتر و تلویزیون که مخاطبان آی فیلم2 بازی وی را در سریال های «پلیس جوان» و «پس از باران» شاهد بودند، نزدیک به 4 سال است که بعد از نمایش فلم «فروشنده» از عرصه سینما فاصله گرفته است.

نمایش آثاری همچون فروشنده، سایه های موازی و امتحان نهایی آخرین تجربیات آقای حسینی در سینما بوده است.

این دوری «حسینی» از سینما در حالی رخ می دهد که وی فعالیت بسیار پررنگی در عرصه نمایش خانگی و تیاتر داشته است.

بازی وی در سریال «شهرزاد» طرفداران بسیاری را به جمع طرفداران حسینی اضافه کرد.از سوی دیگر «حسینی» در زمان استراحت بین فلمبرداری شهرزاد ۲ و ۳ تیاتری را به نام «اعتراف» کارگردانی کرد.

وی در این تیاتر با «علی نصیریان» هنرپیشه کهنه کار ایرانی همبازی شد. اثری که توانست رکوردهای متنوعی را در تیاتر ایران جای به جا کند.

یکی از مهمترین دلایلی که برای حضور کمرنگ «شهاب حسینی» در سینما می‌توان تصور کرد دریافت نخل طلای کن برای بازی در فلم «فروشنده» است.اتفاقی که گاهاً برای برخی بازیگران رخ داده که بعد دریافت جایزه‌ای معتبر خواه و ناخواه کمی از آن حرفه فاصله می‌گیرند.

گاهی این فاصله گرفتن به دلیل اشباع شدن بازیگر بر اساس دریافت جایزه است.این اشباع شدن از آن رو می آید که بازیگر دیگر هدف بزرگی را در حرفه خود نمی‌بیند و خود را در قله می یابد.

نوع دیگری از نگاه به کم کاری سینمایی «حسینی» وسواس بیشتر او بعد از موفقیتی بزرگ است.

اکنون «شهاب حسینی» با فلمی تازه با نام «نبات» ساخته «پگاه ارضی» به عرصه اکران باز خواهد گشت.

این فلم در ابتدا قرار بود برای حضور در سی و هفتمین جشنواره فلم فجر ایران آماده شود اما کارگردان از حضور فلمش در این جشنواره انصراف داد.«نبات» یک ملودارم خانوادگی با موضوع اجتماعی است که روایتگر داستان زندگی مردی به نام سعید است.

او به همراه تنها دختر و یادگار همسرش، نبات در تهران زندگی شیرین و آرامی را سپری می‌کنند. با ورود زنی به نام رویا زندگی آن‌ها دستخوش اتفاقاتی می‌شود.

شهاب حسینی،نازنین فراهانی و ستایش محمودی بازیگران اصلی فلم سینمایی «نبات» هستند.

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر